Кропивницький (донедавна – Кіровоград) завжди вважався маленьким і спокійним містом, для жителів якого пріоритетними є упевненість в завтрашньому дні, зручність і комфорт. Саме з метою створити зручну газету, завдяки якій кожен житель міста й області міг би знайти потрібне йому оголошення в одному джерелі, група видань «ГОРОД» у 2009 році відкрила класіфайд «Утренний город».
Англійський прикметник classified означає «класифікований», «систематизований», «віднесений до певної категорії». Тож слово «класіфайд», що прийшло до нас із англійської та зручно оселилося у ЗМІ та рекламі, позначає різноманітні оголошення, що згруповані за характерними спільними рисами й віднесені до спеціальної рубрики («автомобілі», «нерухомість», «робота», «послуги» і т. ін.). З точки зору користувача, модель «класіфайд» є найзручнішою для пошуку товарів, особливо коли треба знайти не один конкретний товар чи послугу, а проглянути весь спектр продуктів певної категорії.
У газеті «Утренний город» більше 3000 оголошень різного характеру – від «Продам шафу й трюмо» до «Потрібні на високооплачувану роботу». Газета представлена в усіх пунктах продажу преси, а також у багатьох кафе й ресторанах міста. Тому нас знають і люблять кропивничани.
Класіфайд «Утренний город» входить до Співдружності рекламно-інформаційних видань. Це додаткова можливість для кропивничан розмістити своє оголошення у виданнях інших регіонів України.
Формат видання – А4
Кольорова, глянцева обкладинка
Періодичність виходу: 1 раз на тиждень (щочетверга)
Географія розповсюдження: м. Кропивницький та область
Роздрібний продаж, передплата
Розцінки на рекламу у класіфайді «Утренний город» цілком демократичні, а про всі пропозиції та знижки можна дізнатися за телефоном
(052)227-48-20 (096)100-66-92 (066)468-08-46 Напишіть нам